9.7.11

Στο ειπα θα χορεψω...


Εγω στο ειπα, θα χορεψω
Ο,τι κι αν γινει εγω την μουσικη δεν σταματω
Μεσ'της ψυχης τον ανυσηχο ρυθμο θελω να παιξω
Εγω στο ειπα θα χορεψω


Για να μπορεσω τις μεγαλυτερες λυπες ν'αντεξω
Στο λεω πως τωρα θα χορεψω
Τι νομιζεις θα με σταματησει απο τον ξεφρενο ρυθμο;
Αφου εγω ποτε δεν σταματω τον αγριο χορο


Τα ποδια μου δεν ξερω που θα πανε
Το σωμα μου εγω πια δεν ελεγχω
Με οδηγαει της μουσικης το φυλαχτο
Με οδηγει σε ονειρο καινουργιο, μαγικο


Τι κι αν ο κοσμος σταματησει να κυλαει
Εγω ακομα θα θελω να χορεψω
Θα λυγισω, θα πεσω, θα ξανασηκωθω
Γιατι ετσι εγω χορευω ετουτο τον χορο!


Οτι κι αν γινει εγω στο ειπα, θα χορεψω
Στην ευθεια του καθενος, εγω θα γινω η στροφη
Μεσ'της ψυχης τον ανυσηχο ρυθμοο θελω να παιξω
Εγω στο ειπα θα χορεψω


Τι κι αν τα βηματα, τα "σωστα" οπως λες δεν ξερω;
Τι κι αν ο κοσμος ανεμιζει πανω απ'το κενο
Εγω στο ειπα πως τωρα θα χορεψω
Σαν αγριο τρελο αερικο



* Fall down seven times
  Get up eight...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου