12.6.10

Ελπιδα?


"Χαλασμενη πυραμιδα
Ιφιγενεια εν αυλιδα
-Που ειναι η ελπιδα?

Ομορφη θεραπενιδα
Ξεχασμενη πια πατριδα
-Που ειναι η ελπιδα?"

Φταιξιμο σε ολα? Πως μπορουμε να συγχωρεσουμε τους εαυτους μας? Επειδη δεν εμεινε κανενας να ριξουμε το φταιξιμο? Ειναι ντροπη που πεθαινουμε και εσυ θεωρεις πως σου αξιζει η ελευθερια? Πως μπορεις να μας στηνεις στον τοιχο, να μας στελνεις μακρια, την στιγμη που ξερεις οτι εγω θα εδινα την ζωη μου για σενα, αν ησουν δικαιη? Αφου ξερεις πως ειναι λαθος! Εγω θα εδινα μεχρι και την ψυχη μου για σενα, και εσυ θεωρεις πως σου αξιζει η ελευθερια? Και στ'αληθεια νομζιεις πως μπορεις να ξεχωρισεις και να μου υποδειξεις τις διαφορες? Μπορεις να ξεχωρισεις ενα τετραδιο απο εναν τοιχο? Εγω και στα δυο θα παω να γραψω αυτα που αισθανομαι. Μπορεις να ξεχωρισεις το αιμα απο το χωμα? Αφου και τα δυο εγω θα τα τριψω στο στερνο μου. Μηπως ξεχωριζεις τον ηλιο απο την θαλασσα? Εγω και τα δυο θα τα ρουφηξω! Ειδες που δεν μπορεις? Ισως οταν μπορεσεις να ειναι πολυ αργα πια. Ανταλλαξες την ουσια με τον τυπο. Και περιμενεις σεβασμο. Βολευτικες με την ανταλλαγη! Ηταν πραγματικα σοφη η αλλαγη? Και ποια η δικη σου επιλογη? Μια βολτα στον πολεμο ή τον πρωταγωνιστικο ρολο σε ενα κλουβι? Να ξερεις οτι παντα μετα την πολιορκια ερχετε η σωτηρια...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου